kimstolpe.blogg.se

2016-05-07
08:15:28

Cap for president!

Detta har blivit lite som en rutin. Vakna, ta medicinen och uppdatera bloggen 😃 Men det Ă€r bra för dĂ„ blir den uppdaterad ju! 

Har galet ont i ryggen idag. Har enormt svĂ„rt för att röra mig sĂ„ blev tvĂ„ extra morfintabletter nu pĂ„ morgonen sĂ„ jag kan fungera idag. Hoppas det hjĂ€lper eftersom svĂ„ger med familj kommer hit idag 😃 det var INGA sköna biostolar igĂ„r. Fy farao vad dom slet ut min kropp. Men sĂ„ vĂ€rt det för fy fan vad bra filmen var!!!!!!! Och det var ju Ă€ven som sagt första gĂ„ngen jag sĂ„g en film i 3D. Cecilia (som har sett mĂ„nga i 3D) sa att den var grymt bra gjord, och jag hĂ„ller med. Vilken inlevelse!!! Och Cap var awesome i denna filmen. Riktigt fantastiskt bra! Och glĂ€djen nĂ€r det stod i biotidningen att det ska komma 5 avengeres filmer till gĂ„r inte att beskriva. Hoppas bara att Cap Ă€r med i de flesta. 


Innan bion sĂ„ bjöd familjen Frank mig pĂ„ middag. Planen var att jag skulle sova dĂ€r och vi skulle Ă€ta middag ute och ta varsitt glas vin (eller fler), men Ludvig ville inte att jag skulle sova borta (och dĂ„ han Ă€r i en kĂ€nslig period nu med allt som hĂ€nt och hĂ€nder sĂ„ körde jag hem) sĂ„ dĂ„ bjöd dom mig pĂ„ tacos hemma istĂ€llet innan. Sen körde vi kaptenen in till stan och tog en kopp kaffe innan filmen. 


Tack för igĂ„r vĂ€rldens bĂ€staste Cecilia ❀❀❀








Kram och kÀrlek
Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn: Kom ihÄg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: